%#/&¤#& nyårslöften

Precis som de flesta andra i det här landet så avgav jag löften om ett nytt hälsosammare liv för lite mer än en månad sen.. Jag har aldrig varit typen som hårdtränar, sväljer råa ägg och svettar ut lättjan ur kroppen... Snarare föredrar jag att sitta i soffan med en bok och smaska i mig chokladpraliner:) Lägger man där till de senaste årens jul- och semesterkilon så är det dags att göra något innan situationen urartar helt.
... så tanken var att jag nu skulle försöka förvandla denna köttbulleformade kropp till någet slankare... typ en prinskorv..  Resultatet har än så länge varit blygsamt, ynka två kilon har försvunnnit och jag kan fortfarande inte göra ens en riktig armhävning:/
Skam den som ger sig, idag är nya proteiner inhandlade och nu blir det pulverdiet, på halvfart i alla fall, för som praktikant så får jag gratis lunch på min praktikplats, vilket är guld värt i en students emellanåt sviktande ekonomi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0